Odwiedzin: 2835345 
 
Meteo











































2010-03-13 III Turniej Piłki Nożnej AP, Swarzędz

W dniu 13 marca 2010 r. w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu odbył się III Turniej Piłki Nożnej Aeroklubu Poznańskiego. W Turnieju udział wzięło 7 drużyn.
Zwycięzcą turnieju została, tak jak i podczas I i II Turnieju, Drużyna Kadry pod dowództwem Piotra Haberlanda, która w finale pokonała reprezentację 2. Klasy Lotniczej w Swarzędzu „Swarzędzkie Asy” (kapitan – Karol Marzantowicz) 5 do 3.
Drużyny w półfinałach zmierzyły się z Wyczynowcami i reprezentacją 1L z XIV LO. Najlepszym strzelcem turnieju został Mateusz Zbierski (10 bramek) z 2L Swarzędz.
Organizatorem zawodów był Wojciech Muszyński (AKL UAM), a mecze fazy grupowej i finałowe sędziował Bogdan Bernaciak – sędzia ligowy piłki nożnej.

Pobierz klasyfikację króla strzelców i wyniki.

SKŁAD DRU?YN:

Kadra
Piotr Haberland - kapitan
Krzysztof Gilewski
Radosław Górzeński
Tomasz Czerniak
Wojciech Nowaczyk
Krzysztof Sałkowski
Tomasz Zdziarski
Krzysztof Siarkiewicz

AKL PP
Arkadiusz Czaplicki - kapitan
Michał Migdałek
Wojciech Batog
Piotr Kołodziejczyk
Marcin Maćkowiak
Tomek Kwaterowski
Karol Klunejko
Marcin Pilarczyk
Bartosz Gołąbek

Wyczynowcy
Mirek Wrześniewski - kapitan
Mateusz Klecz
Hubert Nowak
Wojciech Muszyński
Paweł Antkowiak
Wojciech Grzechowiak
Magda Stróżyk
Dariusz Nykaza

2L XIV LO
Tomasz Kurczaba - kapitan
Paweł Bartkowiak
Adam Jabłoński
Janusz Dudziak
Kamil Jabłonka
Michał Maciejewski
Mateusz Paluch
Daria Walkowiak
Paweł Łubkowski
Patryk Ledzion

2L Swarzędz - Swarzędzkie Asy
Karol Marzantowicz - kapitan
Kajetan Kaleta
Dawid Maciejewski
Maciej Radecki
Arkadiusz Skrzypniak
Mateusz Zbierski
Mateusz Brzęk
Kamil Pihan
Jan Staszewski

I L Swarzędz
Szymon Surdyk - kapitan
Szymon Lech
Miron Sikorski
Patryk Książkiewicz
Marcin Zaremba
Dominik Gleszczyński
Bartosz Właźliński

1L XIV LO
Bartek Fiołna - kapitan
Patryk Cekała
Norbert Kasperek
Adam Bielak
Piotr Ignasiak
Kuba Balcerek
Dominik Siejak
Artur Przybysz
Adrian Zieliński




REGULAMIN TURNIEJU AEROKLUBU POZNAńSKIEGO HALOWEJ PIŁKI NO?NEJ

1.

Organizatorem Turnieju jest Aeroklub Poznański.

2.

W Turnieju startują reprezentacje złożone z członków Aeroklubu Poznańskiego, licealnych klas lotniczych oraz Akademickich Klubów Lotniczych.

3.

Zespół zostaje przyjęty do rozgrywek po spełnieniu wymogów organizacyjnych tj. przedstawienia imiennego składu drużyny oraz podania nazwy drużyny.

4.

Do rozgrywek zostaje dopuszczony zespół posiadający minimum 5 zawodników.

5.

Każda drużyna na boisku posiada 4 zawodników i bramkarza.

6.

Dopuszcza się rozegranie meczu w czteroosobowym składzie.

7.

Mecz zostaje przerwany, gdy drużyna posiada na boisku 2 zawodników (pozostali są wykluczeni z gry).

8.

Ilość zmian zawodników z pola gry jest nieograniczona (zmiany tylko w strefie zmian).

9.

Obowiązuje strój sportowy i zmienne obuwie.

10.

Każdy zawodnik powinien posiadać aktualne badanie lekarskie lub podpisać oświadczenie, że na własną odpowiedzialność bierze udział w rozgrywkach.

11.

W całym obiekcie hali sportowej obowiązuje zakaz palenia papierosów i spożywania napojów alkoholowych.

12.

Wystawienie do meczu zawodnika nieuprawnionego jest równoznaczne z walkowerem 5-0.

13.

Jeżeli drużyna nie stawi się na mecz na czas, sędzia czeka 5 minut, po czym kończy mecz przyznając walkower 5-0.

14.

Nie zgłoszenie się drużyny po raz drugi na mecz wiąże się z wykluczeniem z rozgrywek.

15.

W turnieju obowiązują przepisy gry w piłkę nożną FIFA oprócz:
- niedopuszczalna jest gra ciałem (rzut wolny bezpośredni), wykonywanie wślizgów w obrębie przeciwnika (rzut wolny bezpośredni)
- jeżeli piłka dotknie sufitu, gra zostaje wznowiona z boku boiska w miejscu dotknięcia sufitu
- dotknięcie piłki ręką w polu gry - rzut wolny bezpośredni (odległość od piłki 3 m)
- dotknięcie piłki ręką w polu karnym - rzut karny z odległości 6 metrów (nie ma dobitek, bramkarz wznawia grę ręką)
- po wyjściu piłki za linie boczną piłkę wprowadza się nogą w miejscu, w którym opuściła plac gry (piłka musi stać), odległość zawodnika od piłki z przeciwnej drużyny 2 metry (kary za nieprzepisową odległość żółta kartka - pkt. 18 regulaminu).

16.

Bramkarz wprowadza piłkę do gry ręką (każdorazowo po wyjściu piłki za linię końcową boiska). Bramkarz po wprowadzeniu piłki ręką do gry, może ponownie brać udział w grze po przejściu piłki za połowę boiska (jeżeli zawodnik z pola zagra ponownie do bramkarza sędzia dyktuje rzut wolny z miejsca przewinienia bramkarza). Jeżeli jest to odległość mniejsza niż 3 metry od bramki, rzut wolny wykonywany jest z odległości 6 metrów na wprost bramki. Bramkarz może przetrzymywać piłkę maksymalnie przez 4 s.

17.

Za niedozwoloną grę i nie sportowe zachowanie sędzia może ukarać zawodnika żółtą, niebieską lub czerwoną kartką.

18.

Kartka żółta - sędzia może ukarać zawodnika za niedozwoloną grę i niesportowe zachowanie lub jeżeli zawodnik nie zachowa odpowiedniej odległości przy wykonywaniu rzutu wolnego lub wprowadzenia piłki z boku po uprzednim upomnieniu przez sędziego (4 żółte kartki w turnieju to odsuniecie od jednego meczu a kolejne 2 żółte kartki powodują takie same konsekwencje).

19.

Kartka niebieska - kara 2 minut dla zawodnika za niedozwoloną grę szczególnie gdy drużyna przeciwna mogłaby odnieść korzyść bramkową lub za złe wykonanie zmiany w strefie zmian (6 zawodnik na boisku). Po zdobyciu bramki zawodnik może wrócić na boisko przed upłynięciem kary.

20.

Kartka czerwona - wybitnie niesportowe zachowanie, brutalna gra, dotknięcie piłki ręką przez bramkarza poza polem karnym. Konsekwencja czerwonej kartki to kara 5 minutowa dla drużyny (gra bez 1 zawodnika), stracona bramka nie niweluje kary drużyny. Zawodnik ukarany nie może wejść na boisko do końca rozgrywanego meczu i jest odsunięty od gry w kolejnym meczu.

21.

W innych zaistniałych sytuacjach decyzje o odsunięciu zawodników od gry będzie podejmowało kolegium kapitanów drużyn.

22.

Drużyna za popełnienie 6-tego faulu w trakcie jednej połowy meczu zostaje ukarana rzutem karnym "przedłużonym" z odległości 9 metrów (nie ma dobitek, bramkarz wznawia grę ręką).

23.

W pierwszej rundzie rozgrywek turniejowych drużyny w drodze losowania będą podzielone na 2 grupy. W każdej grupie zostaną rozegrane mecze systemem " każdy z każdym". Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, za remis - 1 punkt, za przegraną - 0 punktów, o kolejności miejsc decyduje ilość zdobytych punktów, wynik bezpośrednich meczów, stosunek bramkowy, więcej strzelonych bramek.
Organizator zastrzega sobie możliwość rozstawienia drużyn przed losowaniem - o rozstawieniu danej drużyny decydować będą wyniki z I i II Edycji Turnieju.

24.

Do drugiej rundy rozgrywek (półfinału) przechodzą po dwie drużyny z każdej grupy, które zajęły 1. i 2. miejsce w swojej grupie. Dalsze rozgrywki odbywają się systemem "pucharowym", rozegrane zostaną 2 mecze: zwycięzca I grupy z drugą drużyną z grupy II oraz zwycięzca II grupy z drugą drużyną z grupy I. Zwycięzcy przechodzą do finału.

25.

Czas trwania meczy:
- pierwsza runda: 2 x po 10 minut
- półfinał: 2 x 10 minut
- finał: 2 x 15 minut.

26.

Organizator decyduje o wszelkich zmianach regulaminowych dotyczących Turnieju Halowej Piłki Nożnej oraz interpretacji zapisów niniejszego regulaminu.

Zdjęcia zamieszczone w artykule:
    
do góry

 
Zlot Gigantów 2019
Grupa Akrobacyjna Żelazny
Oœrodek Szkolenia Lotniczego Żelazny 6
Rezerwacje obeiktów sportowych (squash, tenis, bowling) w ramach Studium Wychowania Fizycznego Politechniki Poznańskiej
Beata Choma
Latanie precyzyjne. Aeroklub Poznański
77 Szkoła Bezpiecznego Latania
SAE AeroDesign Politechnika Poznańska
Gliding Team Klinika Kolasiński
www.aerofoto-kaczmarczyk.com
Akademicki Klub Lotniczy Politechniki Poznańskiej
Akademicki Klub Lotniczy UAM
lotniczapolska.pl
CityZen
QR www.aeroklub.poznan.pl